جمعه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ - 21:16:15

به میزبانی دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان

مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می‌شود
مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می‌شود

نشست خبری مرحله استانی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج صبح امروز ۲۸ مردادماه با حضور دکتر رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان، سرهنگ باقری مسئول فضای مجازی سپاه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان، دکتر علی‌مهدی مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و رحیمی نماینده سپاه ناحيه مقاومت رفسنجان در محل مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگر نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، دکتر رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با اشاره به اینکه امیدواریم آثار و خیرات این رویداد بزرگ نصیب جوانان و جامعه شود اظهار داشت: کار رسانه‌ای که حضرت زینب (س) انجام داد باعث شد آن فلسفه قیام حسینی گسترش پیدا کند و تا امروز به دست ما برسد.

وی افزود: در عصری که به عنوان عصر جنگ شناختی است و دشمن تلاش می کند با نشر اخبارهای ضد و نقیض شناخت انسان ها را تغییر دهد و آنها را دچار شک و تردید کند وظیفه ما است که در این جنگ شناختی هوشیارانه ورود پیدا کنیم.

دکتر رنجبرکریمی ادامه داد: تیم های شرکت کننده خیلی خوبی از جامعه دانشگاهی در این رویداد خواهیم داشت و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان افتخار می کند برای چندمین بار میزبان این کار ارزشمند است.

وی گفت: دانشگاه ولی عصر(عج) و مبادی خلاق دانشگاه از ایده های برتر این رویداد استقبال می کنند و آنها را مورد حمایت قرار می دهند.

در ادامه سرهنگ باقری مسؤول فضای مجازی سپاه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان اظهار کرد: با خصوصیاتی که این رویداد دارد برجستگان تولید محتوا در جامعه مشخص و باعث کشف استعدادها و توانمندی ها می شوند.

وی افزود: در رویداد امسال ۳۰ تیم در رشته های مختلف ثبت نام انجام شده است و این رویداد در روزهای یکم تا سوم شهریورماه به میزبانی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار می شود.

دکتر علی مهدی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان هم در ادامه بیان داشت: زبان مخاطب آن چیزی را درک می کند که زبان فضای مجازی است و جایی که بحث مخاطب است رسالت پیام رسانی خودمان را باید انجام دهیم.

وی افزود: جایی که احساس می کنید مخاطب زبان ما را متوجه نمی شود باید استراتژی را طوری انتخاب کنیم که مخاطب زبان ما را بفهمد.

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری پژوهشگر نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید
ترجمه البرز
اینجا محل تبلیغات شماست